maandag 25 februari 2013

Zwangerschap

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat van mezelf heb laten horen maar er was danook niet zoveel te melden.
Ik ben inmiddels al bijna weer 32 weken zwanger en ga bijna met verlof.
Van knutselen komt op het moment niet veel. Wil tijdens mijn verlof nog wel een keer wat gaan bakken dus wellicht komt daar nog wat van op mijn blog maar tot die tijd zal het rustig zijn.
Waarom dan nu toch een berichtje van mij?
Nou, een paar weken geleden was ik op de koffie bij mijn lieve en vooral erg creatieve vriendin Marieke.
Zij had een heel leuk kadootje voor mij gemaakt! Zo leuk dat ik deze even moest delen met jullie!
Marieke heeft deze creatie ook op haar blog staan en voor meer foto's en of een beschrijving moet je even bij haar gaan kijken. Ze maakt supermooie dingen!
Maar goed, mijn mooie kadootje is een doosje met een zwangere vrouw erop met daarin twee leuke buggyboekjes.




Hoe mooi is dit??? Ik vind hem geweldig en hij staan danook te pronken op mijn kast!
Zie ook de tekst op het labeltje, zo lief!!!
Lieve Marieke, nogmaals bedankt!!!!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten